Marketingový plán snižuje náklady na marketing a zvyšuje jeho efektivnost

Marketing tvoří základ úspěšného podnikání. Předpokladem úspěchu v tržní ekonomice je zvolení správné cesty ke spokojenému zákazníkovi.
 
Tak jako ostatní podnikatelské aktivity je nutno předem plánovat, tak i marketing, pokud má být efektivní, musí být plánován. Marketingový plán nemusí být žádná složitá studie, ale pouze jednoduchým dokumentem, který popisuje způsob, jak firma dosáhne za určité časové období (obvykle za jeden rok) vytyčeného cíle. Vytvoření marketingového plánu a aktivní práce s ním se stává  významnou konkurenční výhodou.
Abychom vytčeného cíle dosáhli, určíme si marketingovou strategii a rozpracujeme ji do tzv. marketingovém mixu. Navrhneme konkrétní marketingové úkony v časovém harmonogramu. Vyhodnocovat by se měly veškeré měřitelné aktivity v průběhu realizace celého marketingového plánu. Vzhledem k tomu, že některé marketingové aktivity nejsou měřitelné, je vhodné provádět vyhodnocení plnění marketingového plánu po předem určených časových obdobích – např. kvartálně.
Cena a rozpočet za tvorbu a realizaci marketingového plánu by měla vycházet z finančního rozpočtu firmy určené na marketing a z cílů, kterých chce firma dosáhnout. V rozpočtu marketingového plánu nesmíme zapomenout na žádné marketingové aktivity – včetně marketingových výzkumů, analýz a vyhodnocování. Dodržování marketingového plánu zajistí provázání jednotlivých marketingových aktivit a jejich maximální efekt.
Před sestavováním marketingového plánu je nutné získat množství relevantních (významných a objektivních) informací, na jejichž základě může být plán postaven. Jde o to, že je nutné vlastní představu konfrontovat s realitou, která se co nejvíce blíží skutečnosti.
Firmám zabývajícím se výrobní či obchodní činností a ovlivněné svojí profesní slepotou se určitě vyplatí využít možností konzultací a pomoci při sestavování marketingového plánu s některou z odborných marketingových společností.
Podrobné informace o problematice sestavení a realizace marketingového plánu se dozvíte například u marketingové společnosti ANERI s.r.o. z Liberce. Tato společnost ANERI navíc nabízí konzultaci z oblastí marketingu zdarma.
 
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingovy-plan/

Dokonalé čištění bez chemikálií

FALCH AQUASPEED je úklidový systém pracující za pomoci vysokého tlaku vody (až 500 barů) a
teplotou vody až 98 °C.
 
Úklidový systém FALCH AQUASPEED je ideálním zařízením na čištění chodníků, parkovišť, garáží, fasád a veškerých ploch, kde je možné využít k čištění horké vody tryskané vysokým tlakem.
Velkou výhodou tohoto čištění je výkonnost a rychlost a to vše bez jakýchkoliv chemických přípravků. Plochy ošetřené systémem FALCH AQUASPEED jsou dokonale čisté.
Zařízení FALCH používaná v interiérech jsou napájena elektrickou energií. Pro čištění v exteriérech jsou používána zařízení s benzinovým motorem.
Možnost regulace tlaku čistící vody a jednoduché intuitivní ovládání tohoto zařízení usnadňují práci obsluhy a zajišťuje dokonalé čištění s ohledem na strukturu povrchu a formu znečištění.
Úklidové systémy FALCH AQUASPEED jsou určeny zejména pro profesionální úklidové a čistící firmy.
Zájemci, kteří by měli zájem o dokonalé vyčištění ploch tímto opravdu ekologickým způsobem se mohou obrátit na společnost de Wolf Group s.r.o. z Chebu. Společnost de Wolf Group nabízí veškeré čistící a úklidové služby v interiérech i exteriérech včetně čištění oken a fasád.
 
centrum zpravy

Kde nakoupit levné spotřebiče? Zkuste elektro bazar!

Elektrospotřebiče a zařízení do kuchyně jsou dnes již neodmyslitelnou součástí každé domácnosti. Problém ale nastává v tom, že jejich ceny stále rostou a ne každý si může dovolit neustále nové výrobky, navíc ani doprava se občas neobejde bez komplikací.
Ale už si nemusíte lámat hlavu, Elektro Bazar www.elektrobazos.cz nabízí levné elektrospotřebiče, gastro vybavení i sedací soupravy.
Přepravní společností lze zboží doručit po celé ČR.
 
Co vám nabízí elektro bazar?
Potřebujete do kuchyně multifunkční sklokeramický sporák i s horkovzdušnou troubou a grilem? Je pro vás důležité, aby byl vestavný nebo volně stojící? Na www.elektrobazos.cz najdete sporáky a trouby splňující všechny vaše představy. Příprava jídel bude hned jednodušší a příjemnější.
Před vařením a pečením je ale třeba potraviny někde uschovat – lednice s mrazákem a mrazáky samořejmě v nabídce také nechybí. Mnohé z nich mohou použít rovněž podnikatelé ve svých provozovnách. A po obědě pak poslouží myčka a sušička.
 
Co vám nabízí gastro bazar?
Zajímavostí je třeba vinotéka s digitálním nastavením teploty. Pokud jste majitelé potravinářských provozoven, mohou být pro vás potřebné také chladící skříně, nerezové stoly, pultové mrazáky nebo dokonce kynárna.
 
Sedací soupravy
Je libo pohodlný a zároveň praktický nábytek do obývacího pokoje? Rohové sedací soupravy s úložným prostorem a decentním vzorem se hodí prostě všude.
 
Výhody nákupu u Elektrobazos.cz
Jak už jsme zmínili na začátku a jak sami v tomto článku vidíte, elektrospotřebiče a gastro vybavení jsou dnes prostě už nezbytné a ušetří nám spoustu práce. Přitom je ale můžete sehnat levně a přesto plně funkční. Všechno zboží je přezkoušeno, v záruce a od špičkových značek jako Bosch, AEG, Miele, Siemens, Amica a dalších s cenami již od 1500 Kč.
U každé položky je pro vaši snadnější orientaci uvedeno, zda jsou určeny k osobnímu odběru v Liberci nebo je lze doručit i jinam.
Také sám prodejce je ověřený, kromě e-shopu provozuje již 19 let kamennou prodejnu.
Není se tedy vůbec čeho obávat a pohodlně a levně nakoupit.

Čištění koberců Chomutov Most

Čištění koberců i sedaček Chomutov

Na Chomutovsku a širém okolí již přes dvacet let čistíme koberce a sedačky a poskytujeme komplexní úklidové služby včetně údržby zeleně a úklidu komunikací, sněhu a sanaci objektů. Jedná se o čištění koberců tzv. mokrou cestou. Toto hloubkové čištění zbaví vašeho koberce roztočů organických i anorganických nečistot a v neposlední řadě narovná vlas koberce a krásně ho provoní. Samotné čistění koberců Chomutov provádíme stroji na čištění koberců Kärcher (tzv. extraktory). Tyto extraktory jsou výhradně pro komerční užití a proto jsou velice výkonné a zajistí tak maximální čisticí účinek a efekt. Nejedná se o čištění koberců, žádnými hobby stroji a podobně. V čištění koberců a sedaček máme dvacetiletou praxi a za tu dobu už jsme přišli na to, že na čisticích prostředcích se nic uspořit nedá. Proto používáme nejdražší a nejkvalitnější čisticí prostředek opět od firmy Kärcher, který neobsahuje bělidla a je velmi ekologický. Splňuje zkrátka přísné německé normy pro bezpečnost práce a ochrany životního prostředí.

Čištění koberců Most

Naši službu mokrého čištění koberců Most jsme nyní rozšířili i na region Mostecka. Čistíme koberce i sedačky ve firmách i domácnostech. Pokud byste ovšem nechtěli volat si naší firmu až domů, nebo by se vám to zkrátka nehodilo. Můžete koberec odvést k nám do Chomutova na firmu LASSO CV s.r.o. a my vám do druhého dne koberec vyčistíme i vysušíme. Této služby využívají zejména zákazníci s menšími koberci do obýváku pod stolek, nebo například chataři. Rovněž si u nás můžete nechat vyčistit důkladně a hloubkově sedadla vašeho osobního či nákladního automobilu včetně umytí interiéru vozidla.

Čištění sedaček a koberců Ostrava

V Ostravě působí naše partnerská firma čištění koberců Ostrava, která se zabývá jen a pouze profesionálním čištěním koberců a sedaček pro firmy i domácnosti. Poskytuje stejné služby jako my v Chomutově. S tím, že ještě navíc provozuje půjčovnu čističů koberců, která funguje i o víkendech a to za velmi, ale velmi nízké ceny. Takže pokud máte dostatek sil neváhejte a svůj koberec si můžete nyní vyčistit sami nebo například sedačku. Je to lepší, než abyste to doma drhli vanishem a udělali si na koberci mapy.

Opět zahájeno podávání žádostí v programu Nová zelená úsporám

Vlastníci rodinných domů mohou od dubna 2014 opět žádat dotace na snížení energetické náročnosti rodinných domů a  výstavbu nízkoenergetických domů.
 
V nově otevřeném programu Nová zelená úsporám je možné získat finanční podporu na opatření ke snižování energetické náročnosti již postavených rodinných domů či výstavbu rodinných domů s velmi nízkou energetickou náročností. Dotaci je možné využít také na výměnu neekologického zdroje tepla ekologickým nebo také na instalaci solárních systémů.
Pokud máte zájem využít nabízené podpory a splňujete stanovené podmínky, můžete o dotace zažádat.
Musíte si zajistit projekt a energetický posudek zpracovaný oprávněnou osobou. Váš stavební záměr musíte projednat s příslušným stavebním úřadem. Součástí žádosti je také krycí list technických parametrů, který musí být řádně vyplněn a podepsán vámi a zpracovatelem odborného posudku. Samotná žádost se vyplňuje v elektronické podobě a v listinné podobě musí být doručena Fondu.
V případě, že dotace bude schválena, musíte si sehnat odborný technický dozor stavebníka.
Při realizaci je nutno zvolili pouze materiály, výrobky nebo technologie ze Seznamu výrobků a technologií a jejich realizaci musí provést pouze osoba uvedená v Seznamu odborných dodavatelů.
Bude-li žádost i realizace bezchybná, proběhne registrace akce a bude vám doručeno Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Dotace bude na váš účet převedena do 90 dní ode dne rozhodnutí o poskytnutí dotace.
Pokud se vám zdá vyřizování žádosti příliš složité, můžete se obrátit na některou z odborných firem, která za vás většinu úkonů zajistí. Jednou z takovýchto firem je společnost STAV-AGENCY s.r.o. z Liberce.
 
http://zpravy-novinky.cz/
http://zpravy-novinky.cz/
agency

Kvalitní čištění koberců prodlužuje jejich životnost

Čisté a udržované koberce a čalouněný nábytek jsou reprezentativní vizitkou každé firmy, úřadu, kinosálu i veřejných prostor.
 
Pravidelné a opravdu důkladné čištění koberců a čalouněného nábytku zajistí těmto materiálům nejen delší životnost a kvalitu, ale zabrání se i šíření různých roztočů.
Špína a prach v kobercích a čalounění nejen snižují atraktivitu a celkový dojem z daného prostoru, ale prachové částice a roztoči jsou velkým problémem zejména pro alergiky. Prachové částice se při vdechnutí stávají přímým dráždidlem a navíc na sebe nabalují další alergeny – bakterie, plísně, exkrementy roztočů apod. Právě tyto alergeny jsou pro stále větší množství lidí důvodem vzniku alergií. Jedinou cestou, jak tyto alergeny minimalizovat, je pravidelné důkladné čištění. Jedním ze způsobů odstranění nečistot z koberců či čalounění je extrakční čištění. Při tomto způsobu čištění mokrou cestou je pod tlakem vstřikován do koberce či tkaniny čistící prostředek, který je následně spolu s uvolněnou špínou nasáván výkonným vysavačem zpět do sběrné nádoby. Při tomto profesionálním způsobu čištění dochází nejen k odstranění špíny a alergenů, ale i k regeneraci vláken. Při extrakční formě čištění je nutno počítat s tím, že čištěná plocha zůstane po vyčištění mírně vlhká a před jejím dalším užíváním je vhodné počkat, než zcela vyschne. Aby byl efekt vyčištění koberce maximálně prodloužen, je vhodné jej naimpregnovat. Impregnace dlouhodobě chrání před špínou, vlhkostí i před vznikem těžko odstranitelných skvrn. Impregnace navíc zpevňuje textilní vlákna a chrání je proti opotřebení i proti UV záření.
Dokonalého vyčištění koberce a čalounění nelze dosáhnout běžnými domácími vysavači. Koberce zatěžované běžným provozem je vhodné alespoň jednou ročně vyčistit výkonným čistícím strojem profesionální firmou. Pravidelně a dokonale čištěný koberec si dlouhodobě zachovává svoji barevnou stálost, funkčnost i zdravotní nezávadnost.
Jednou ze známých profesionálních firem provádějící kompletní a dokonalé čištění koberců a čalounění pomocí nejmodernějších čistících strojů a účinných čistících přípravků je společnost AZclean s.r.o. Tato společnost zajišťuje mimo čištění koberců ve firmách, na úřadech, v kinech a ostatních společenských sálech také kompletní úklidový servis nejen těchto prostor, ale i veškerých komerčních objektů. Společnost AZclean má své sídlo v Liberci a pobočky po celé republice.
 
http://www.azclean.cz/kompletni-uklid.html

Marketingové poradenství

Marketingoví poradci pomohou získat nové zákazníky, zvýšit obrat i zisk a najít v podnikání smysl a potěšení.
 
Marketing ovlivňuje chod a všechny útvary firmy. Důležitou složkou marketingu je komunikace. Marketing je proces správného plánování, průzkumů a analýz, stanovení ceny, prodejní strategie, distribuce produktu, aj. Úspěšný marketing nemůže zvládnout jeden člověk, je třeba ho svěřit do rukou profesionálního týmu, který má zkušenosti a své know-how. Největším problémem při počátečním nastavování marketingu ve firmě bývá zvládnutí ega podnikatele, který si objednal externího marketingového poradce.
Marketingový poradce dokáže pomoci firmě, když je v potížích:
– Jako nestranný pozorovatel snadněji odhalí příčiny potíží a navrhne potřebné změny.
– Pomůže nastavit ceny nabízených produktů, tak aby byly ziskové a pro zákazníky zajímavé
– Osloví ty zákazníky, pro které je produkt určen.
– Sníží náklady na marketing – sestaví marketingový plán a vyruší neefektivní reklamu.
– Upraví webovou prezentaci tak, aby opravdu plnila požadovanou funkci.
– Pomůže s budováním PR.
– Poradí a pomůže realizovat marketingové aktivity, které posunou firmu vpřed.
Podnikatelé jsou zvyklí využívat služeb daňových a právních poradců, ale marketing leckdy řeší neodborně sami.
Pro firmu zabývající se vlastní činností je neefektivní neustále sledovat veškeré novinky a trendy v oblasti marketingu. Určitě je výhodnější využít zkušeností profesionálů. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi z praxe a referencemi je společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
 
http://www.aneri.cz/cs/marketingova-poradna-on-line-a-zdarma/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/
http://www.aneri.cz/cs/aktualne/marketingove-poradenstvi/

Rekonstrukce budov – jak na to?

Pro rekonstrukci objektu, jehož jsme majiteli, se rozhodujeme v případě, že chceme modernější bydlení nebo že požadujeme zvětšit či zlepšit funkci nemovitosti.
 
Každé rekonstrukci by měla předcházet konzultace s odborníky – architekty. Na základě vašich požadavků a představ, které si od rekonstrukce slibujete, vám architekt navrhne řešení v závislosti na vašich finančních možnostech. Je vhodné si předem sepsat na papír vše, co od rekonstrukce očekáváte a jednotlivé body seřadit dle priorit. Nezapomeňte myslet několik let dopředu – rekonstrukce se neprovádí každý rok. Výběr správného řešení vám usnadní vizualizace návrhu od architekta.
V dnešní době se už málokdo rozhodne pro rekonstrukci svépomocí. Nabízí se tak varianta, že si na jednotlivé práce budete najímat řemeslníky nebo že celou rekonstrukci zadáte jedné firmě.
Při zadávání prací jednotlivým řemeslníkům musíte počítat s vaší prací – shánění, dohadování, koordinace, upravování harmonogramu apod. Při zadání celé rekonstrukce jednomu dodavateli vaše práce odpadá a jsou minimalizována rizika spojená s rekonstrukcí a případné reklamace.
Před uzavřením smlouvy s dodavatelem je nutné ještě ověřit, zda je pro rekonstrukci potřebné stavební ohlášení či dokonce stavební povolení. Pokud vaše rekonstrukce některé z těchto povolení vyžaduje, je nutné jej vyřídit před zahájením stavebních úprav.
Jestliže nechcete obíhat úřady a zjišťovat, jaká povolení jsou pro vaši rekonstrukci potřebná, je možné vše zadat. Odborné stavební firmy zajistí nejen veškerá povolení a celkovou rekonstrukci, ale poradí vám také s rozsahem a způsobem rekonstrukce, tak aby bylo dosaženo vámi požadovaného efektu.
Jednou z firem, která poskytuje veškeré služby spojené s rekonstrukcí objektů je společnost Stav-Agency s.r.o. z Liberce. Společnost Stav-Agency vám zajistí vše od projektové dokumentace přes veškerá stavební povolení až po kompletní realizaci takzvaně na klíč.
 
cinnost

Výhody bezdotykového úklidu

Pokud úklidový pracovník nepřijde do styku se špínou a kontaminovaným povrchem, je chráněn před případnou nákazou a nemůže šířit špínu a bakterie do ostatních prostor.
 
Tradiční úklidové mopy a hadry, které jsou opakovaně namáčeny do čistícího prostředku nemohou dokonale vyčistit povrch a navíc mohou šířit nebezpečné bakterie po různých částech budovy. Špína, bakterie a zápach z toalet se tak může dostat nejen na chodby, ale například v restauračních provozech třeba až do kuchyní.
Úklidové systémy Kaivac nejen znemožní přenášení špíny do dalších prostor, ale navíc ještě urychlí úklid a sníží náklady na používané chemikálie.
Bezdotykový úklid za použití úklidového systému Kaivac přináší řadu výhod. Znečišťující látky jsou extrahovány a bezpečně likvidovány, čistá voda v nádrži se nikdy nemůže kontaminovat vodou znečištěnou. Jednoduchá obsluha a široké množství příslušenství umožňuje využít systém Kaivac na dokonalé čištění jakýchkoliv povrchů. Bez rizika lze dokonale čistit i povrchy biologicky znečištěné – dochází k dekontaminaci choroboplodných zárodků. I plísně lze zcela zlikvidovat pouze úklidem.
Přestože Kaivac čistí mokrou cestou, povrchy po úklidu zůstávají suché a nehrozí nebezpečí uklouznutí. Díky použitým chemikáliím a HEPA filtrům je odstraněna nejen špína, ale i zápach.
Pořizovací náklady úklidových strojů Kaivac jsou oproti konkurenčním výrobkům nižší. Navíc úklidový systém Kaivac zkracuje čas potřebný na úklid a tím šetří další peníze.
Dovozcem úklidových strojů Kaivac na český a slovenský trh je společnost de Wolf Group s.r.o. z Chebu.
 
centrum zpravy

Proč PR ?

Public relations (PR) jsou techniky, prostřednictvím kterých firma buduje vztah s veřejností.
 
PR je marketingovým nástrojem, jehož úkolem je vylepšovat obraz firmy včetně jejích produktů a služeb v očích všech zainteresovaných – tedy všech, kteří přicházejí do styku s firmou (zákazníci, obchodní partneři, dodavatelé, zaměstnanci, rodiny zaměstnanců, obyvatelé v okolí apod.).
Mezi základní úlohy PR patří zlepšování dobré image firmy, doplňování reklamních a marketingových aktivit a tím podpora prodeje, zlepšování reputace firmy i managementu, odvracení útoků na firmu, zvyšování motivace zaměstnanců a působení na státní správu.
Přestože reklama i PR působí na širokou veřejnost, rozdíly jsou na první pohled patrné. Úkolem reklamy jsou krátkodobé cíle – zejména prodej konkrétního zboží či služby (reklama působí jednostranně). PR se soustředí na dlouhodobé cíle jako je image, komunikace a vztahy s cílovými skupinami (PR působí oboustranně).
Mezi základní nástroje PR patří především tiskové zprávy, články, tiskové konference, ale také firemní akce, meetingy, newslettery, kde se referuje o úspěších a dění ve firmě atd.
PR není cesta k rychlému bohatství, ale dlouhodobý systematický proces, který je více užitečný než výdělečný.
Pro úspěšné řešení PR jsou důležité dobré vztahy s novináři a schopnost komunikovat s médii, a to i v situacích pro firmu nepříznivých.
Řešení PR na požadované úrovni je pro mnohé firmy svépomocí nereálné. Zejména středním a menším firmám se vyplatí spolupráce s profesionální PR agenturou. Mezi zkušené agentury, které poskytují komplexní marketingové služby včetně PR patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.
 
marketing